Fórumhasználati szabályzat

-
Avatarfeco6999
Adminisztrátor
Hozzászólások: 274
Csatlakozott: 2012.02.29. 16:09

Fórumhasználati szabályzat

HozzászólásSzerző: feco6999 » 2012.03.15. 23:51

Fórumozási szabályok, rangok a PMCAirsoft fórumán:

1.: Regisztráció: A PMCAirsoft oldalára bárki regisztrálhat. A regisztráció alól kizáró ok nincs, és a jövőben sem lesz. A regisztrációval minden fórumozó elfogadja, és magára vonatkozóan kötelező érvényűnek ismeri el a jelen szabályzatot.

2.: Fórumhasználat: A fórumot minden regisztrált a csoportjának megfelelő jogosultságokkal használhatja. A felhasználói csoportok a fórumaktivitás függvényében változnak (részletek a szabályzat további részében olvashatók).

A fórumon SZIGORÚAN TILOS:
- Más fórumozók szidalmazása, személyének/személyiségének negatív minősítése
- Káromkodás, vulgáris kifejezések
- Faji, vallási, etnikai, politikai alapon történő megkülönböztetés, bírálat

3.:

3.a: Fórumok használata, létrehozása, megszüntetése: A fórum bizonyos részein csak az adminisztrátor hozhat létre új fórumelemet. A regisztrált felhasználóknak joguk van az adminisztrátornál kérni az adott topik létrehozását. A fórum azon részeiben, ahol szabadon lehet topikot létrehozni, a szülő fórum alatt legfeljebb 1 szint mélységig megengedett témát létrehozni (azaz más témába újabb témát ágyazni nem megengedett). A beágyazott témák a fórum átláthatósága miatt a bennük levő hozzászólásokkal együtt törlésre kerülnek.

3.b: A fórumra regisztrált, csapattal rendelkező felhasználóknak lehetőségük van zárt csapatfórumokat fenntartani. A csapatfórumot kérésre az adminisztrátor hozza létre, egy csapatnak max. 1 ilyen fórum létrehozása engedélyezett.

Feltételei:

- Min. 3 regisztrált csapattag
- 1 fő kijelölt vezető (a fórumon el kell érnie a "regisztrált felhasználó" szintet)
- Csapatszabályzat

Tagok felvétele: A tagok csapatokhoz adását az adminisztrátor végzi a csapat vezetőjének a kérésére. A tagságot igénylők a csapat vezetőjéhez fordulhatnak, aki saját hatáskörben mérlegel. Az adminisztrátor felhasználói kérésre senkit nem ad hozzá az adott csapathoz!

Tagok eltávolítása az adott csoportból: Csapatvezetői és/vagy felhasználói kérés alapján az adminisztrátor végzi. A csoportból való törlés nem jelenti automatikusan a fórum felhasználói közül való kitiltást is!

A csoportok vezetőinek lehetőségük van saját belső fórumszabályzat kialakítására is, ez azonban egyetlen pontjában sem lehet ellentétes a PMC Airsoft Fórumhasználati Szabályzatával. Az adott szabályzatot az adminisztrátor ellenőrzi, és egyet nem értés esetén a csoport vezetője felé változtatási javaslatot tehet.

A csoportok fórumain belül az alábbi témák/fórumok nem hozhatók létre:

- Játékszervezés, fuvarszervezés
- Rendelés és üzleti témák

A zárt fórumon belül zajló beszélgetésekért a felhasználók egyedileg tartoznak felelősséggel. A szabályzat megsértése az 5. pontban meghatározott elvek szerint kerül szankcionálásra.

3.c: Hirdetés a fórumon:

A fórumon bárki adhat fel hirdetést, aki a fórum felhasználója. A hirdetés szövegezése nem lehet összeütközésben a fórum szabályzatával. Ilyen esetben a hirdetés eltávolításra kerül.
A hirdetések a feladástól számított 2 hónapig vannak jelen a fórumon. Utána törlésre kerülnek. Egy hirdetés egy időben csak egyszer szerepelhet a fórumon. A duplán feltett hirdetések törlésre kerülnek.
A hirdetéseket a nekik megfelelő topikba kell feltenni. A nem megfelelő topikba feltett hirdetéseket az adminisztrátor átmozgathatja a megfelelő helyre. A több alkalommal hibásan feltöltő felhasználók figyelmeztetést kaphatnak.

4.: Felhasználói jogosultságok: A fórumon alapvetően 3 felhasználói jogosultsági kör létezik

Újonnan regisztrált felhasználók (bizonyos korlátozásokkal)
Regisztrált felhasználók (kevesebb korlátozással)
Adminisztrátor (teljes jogkörrel)

Az újonnan regisztrált felhasználói státusz a 15. hozzászólás eléréséig van érvényben.

A belső csoportfórumokat látogatni, olvasni, azokban hozzászólni egyedül az adott csoport tagjainak van joga.

5.: Szankciók: A fórum szabályainak megsértése szankciókkal jár. Első alkalommal szóbeli figyelmeztetés, második alkalommal dokumentált figyelmeztetés, harmadik alkalommal a felhasználó törlése a regisztráltak közül.

6.: Inaktivitás: A regisztrált felhasználók az első hozzászólásukig inaktív felhasználóknak minősülnek. A fórum karbantartása miatt az olyan felhasználók, akik legalább 1 éve inaktívak, figyelmeztetés nélkül törlésre kerülnek.

7.: Fórum hibák, weboldal hibáinak jelzése: A fórumban tapasztalható működési hibák, esetleges hiányosságok az erre kialakított témában kerülhetnek jelzésre. A témába vágó, de máshova beírt hozzászólások a fórum rendben tartása miatt áthelyezésre kerülnek.

8.: Szabályok változásai: A fórum szabályzatának változásairól az adminisztrátor a fórumban regisztrált összes felhasználót privát üzenetben értesíti, ami tartalmazza a változás tényét, és annak a részletes leírását is.

9.: Moderálás: A fórumon moderálás nincs, kivéve a vulgáris kifejezések automatikus törlését, amit a fórummotor végez.

10.: Arhiválás: A fórumban szereplő témák arhiválására akkor kerül sor, ha az adott téma idejét múlttá, vagy okafogyottá válik. A "játékok, játékszervezés" fórumban levő topikok arhiválására a játékok megrendezése utáni egy héten belül kerül sor. Az arhiválást az adminisztrátor végzi, nem automatikus művelet, így aktív téma esetén, illetve felhasználói kérésre a leírt arhiválási szabályok rugalmasan kezelhetők.

Kellemes fórumozást kívánok mindenkinek!
Kép
Kép

"Si vis pacem, para bellum"

Vissza: Olvass el! - Fórumhasználati szabályzat

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron